CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Restaurant management: Customers, operations, and employees: 3rd ed.
  • Tác giả: Robert Christie Mill
  • Nhà xuất bản: Prentice Hall - New Jersey
  • Năm xuất bản: 2007
  • Số trang:443 p.
  • Kích thước:28 cm
  • Số đăng ký cá biệt:17223
  • ISBN:0131136909
  • Mã Dewey:647.95 068
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Restaurant management
  • Chủ đề: Restaurant management
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: 1. Introduction; 2. Understanding the customer; 3. Developing a marketing plan; 4. Promoting the operation; 5. Pricing and designing the menu; 6. Delivering high quality service; 7. The physical facility; 8. Food and beverage: From supplier to customer; 9. Kitchen equipment and interiors: selection, maintenance, and energy management.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề