- Hospitality management strategies
- Tác giả: Ronald A. Nykiel
- Nhà xuất bản: Prentice Hall - New York
- Năm xuất bản: 2005
- Số trang:470 p.
- Kích thước:27 cm
- Số đăng ký cá biệt:17210
- ISBN:0130618764
- Mã Dewey:647.94 068
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Hospitality industry, management
- Chủ đề: Hospitality industry--Finance
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: Part 1: Understanding strategy, forces, selection, and positioning; Part 2: The growth strategies of development, financial options; Part 3: The offensive (Revenue development) strategies of marketing, sales, and customer retention; Part 4: The functional strategies of human resources, technology, and purchasing; Part 5: The defensive (Business preservation) strategies of risk management, crisis management, and communications; Part: The implementation of strategic planning, organizational and operational concepts, and leadership.
Sách cùng chuyên ngành