- Introduction to mass communication : media literacy and culture
- Tác giả: Stanley J Baran
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill - New York
- Năm xuất bản: 2010
- Số trang:450 p.
- Kích thước:22 cm
- Số đăng ký cá biệt:38519
- ISBN:9780077286408
- Mã Dewey:302.23
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Media literacy, mass media, audiences
- Chủ đề: Quan hệ Công chúng & Mass media--Audiences
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Attempts to give students an understanding of the role that the media play in both shaping and reflecting culture. Using this perspective, this book helps students learn that audience members are as much a part of the mass communication process as are the media producers, technologies, and industries.
Sách cùng chuyên ngành
- The aptitude test workbook : discover your potential and improve your career options with practice psychometric tests : 2nd ed.
- Career, aptitude and selection tests : match your IQ, personality and abilities to your ideal career : 3rd ed.
- Bách thần lục : = 百神籙
- Tuyển tập thơ văn Trương Đăng Quế
- Phạm Sư Mạnh : cuộc đời và thơ văn





