- Statistics for business and economics : 3rd ed.
- Tác giả: Paul Newbold
- Nhà xuất bản: Prentice Hall - New Jersey
- Năm xuất bản: 1991
- Số trang:930 p.
- Kích thước:26 cm
- Số đăng ký cá biệt:8623
- ISBN:0138471207
- Mã Dewey:519.5
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:Tồn kho (03 Quang Trung)
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Commercial statistics, economics, statistical methods
- Chủ đề: Statistics & Economics
- Chuyên ngành: Khoa Học Tự Nhiên
- Tóm tắt: What is statistics? summarrizing numerical, probability, discrete random variables and probability distributions, continuous random variables and probability distributions, samling and sampling distributions, point estimation, interval estimation, hypothesis testing, some nonparametric tests, goodness-of-fit tests and contingency tables, linear correlation and regression, multiple regression, additional topics in regression analysis, analysis of variance, statistical quality control, time series analysis and forecasting, survey sampling methods, statistical decision theory.
Sách cùng chuyên ngành