CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Income, saving, and the theory of consumer behavior
  • Tác giả: James S Duesenberry
  • Nhà xuất bản: Harvard University Press - United States of America
  • Năm xuất bản: 1967
  • Số trang:129 p.
  • Kích thước:24 cm
  • Số đăng ký cá biệt:37125
  • Mã Dewey:339.4
  • Đơn giá:1
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Consumption, economics, income
  • Chủ đề: Consumption (Economics) & Đầu tư Tài chính
  • Chuyên ngành: Khoa Kinh tế - Tài chính
  • Tóm tắt: Part I: Introduction. Part II: The empirical basis of the theory of consumers' choice. Part III: A reformulation of the theory of saving. Part IV: A theory versus the facts. Part V: Short run fluctuations in saving. Part VI: The implications of interdependent preferences. Part VII. Conclusions.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề