- Selecting the right analyses for your data : quantitative, qualitative, and mixed methods
- Tác giả: W. Paul Vogt, Elaine R. Vogt, Dianne C. Gardner, Lynne M. Haeffele
- Nhà xuất bản: The Guiford Press - New York
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:500 p.
- Kích thước:29 cm
- Số đăng ký cá biệt:35674
- ISBN:9781462515769
- Mã Dewey:001.42
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Social sciences, Methodology, Quantitative research
- Chủ đề: Social sciences--Research--Methodology & Quantitative research--History
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Part I: Coding data- by design; Part II: Analysis and interpretation of quantitative data; Part III: Analysis and interpretation of qualitative and combined/ Mixed data.
Sách cùng chuyên ngành
- The newspaper designer's handbook : 5th ed.
- Cuộc chiến thương hiệu - Sáng tạo hay chịu chết?: Thái độ, chiêu trò, tin đồn, danh tiếng, thông điệp
- Những ngòi bút lửa : tuyển tập những bài " Thời sự & Suy nghĩ" đã đăng trên Tuổi trẻ
- Giáo trình các thể loại báo chí thông tấn
- Giáo trình các thể loại báo chí chính luận - nghệ thuật
Sách cùng chủ đề
- Qualitative data analysis : a methods sourcebook: 3rd ed.
- Collecting qualitative data : a field manual for applied research
- Case study research : design and methods
- Doing quantitative research in the social sciences : an integrated approach to research design, measurement and statistics
- Analyzing quantitative data : from description to explanation