- Doing quantitative research in the social sciences : an integrated approach to research design, measurement and statistics
- Tác giả: Thomas R. Black
- Nhà xuất bản: SAGE - London
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:751 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:35713
- ISBN:9780761953531
- Mã Dewey:300.727
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Social sciences, Research, Methodology
- Chủ đề: Social sciences--Research--Methodology
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: This book provides a comprehensive and integrated approach to using quantitative methods in the social sciences. Part I: Introduction to research design; Part II: Measurement design; Part III: Turning data into information using statistics; Part IV: Ex post facto, experimental and quasi- Experimental designs: Parametric tests; Part V: Nonparametric tests: nominal and ordinal variables; Part VI: Describing non-causal relationships.
Sách cùng chuyên ngành
- The big sort : why the clustering of like-minded American is tearing us apart
- The newspaper designer's handbook : 5th ed.
- Cuộc chiến thương hiệu - Sáng tạo hay chịu chết?: Thái độ, chiêu trò, tin đồn, danh tiếng, thông điệp
- Những ngòi bút lửa : tuyển tập những bài " Thời sự & Suy nghĩ" đã đăng trên Tuổi trẻ
- Giáo trình các thể loại báo chí thông tấn