CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Handbook of consumer behavior, tourism, and the internet
  • Tác giả: Juline E. Mills, Rob Law
  • Nhà xuất bản: Routledge - New York
  • Năm xuất bản: 2004
  • Số trang:314 p.
  • Kích thước:28 cm
  • Số đăng ký cá biệt:35681
  • ISBN:078902599X
  • Mã Dewey:910.688
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Tourism, computer network resoures, handbook, manuals
  • Chủ đề: Tourism--Computer network resoures & Tourism--Handbook, manuals
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: This book examines vital issues affecting the travel and tourism industry from an online perspective. This book analyzes the latest theory and research on general online buyer characteristics, the differences between online and offline consumer behavior, the differences between broadband and narrowband users, the online search process, quality and perception of lodging brands, and Web site design, maintenance, and development.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/324850
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề