- Learning C# by Developing Games with Unity 3D Beginner's Guide
- Tác giả: Terry Norton
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:271 p.
- Kích thước:22 cm
- Số đăng ký cá biệt:35446
- ISBN:978-1849696586
- Mã Dewey:005.36
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Computer game, Programming, C#, Unity 3D
- Chủ đề: Computer game--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Presenting to three simple concepts to understand: 1) having some type of information; 2) using the information; and 3) communicating the information. Each of these concepts is very simple and extremely important. These three concepts are combined to access the feature set provided by Unity.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/64012
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game
- Unreal Engine from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game with unreal engine
- Unreal Engine from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to your first game with Unreal Engine
- Unity from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to creating your first game
- Unity from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game