- Unity from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game
- Tác giả: Patrick Felicia
- Phiên bản:3rd ed.
- Nhà xuất bản: Independently published - United States of America
- Năm xuất bản: 2020
- Số trang:463 p.
- Kích thước:28 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53169
- ISBN:9781091872028
- Mã Dewey:794.81525
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:Video games Programming, video games Design, Computer game, programming
- Chủ đề: Computer game--Programming & Video games--Design & Video games programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Contents: 1. Introduction to C# concepts. 2. Coding your first script in C#. 3. Improving your scripting skills. 4. Creating a scoring system and an inventory system. 5. Detecting collisions and loading new levels. 6. Creating and updating a user interface with text, images and a mini-map. 7. Adding sound effects and background music. 8. Adding Non-Player Characters (NPCs) that chase the player. 9. Creating a 2D word-guessing game. 10. Creating a 2D infinite runner. 11. Key Game Design concepts to make your game more entertaining.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game
- Godot from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Godot from zero to proficiency (foundation) : a step-by-step guide to creating your first 3D game environment in Godot
- Godot from zero to proficiency (advanced) : use advanced techniques to build both 2D and 3D games