- Information Dashboard Design: Displaying Data for At-a-Glance Monitoring : 2nd ed.
- Tác giả: Stephen Few
- Nhà xuất bản: Analytics press - California
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:246 p.
- Kích thước:27 cm
- Số đăng ký cá biệt:38316
- ISBN:9781938377006
- Mã Dewey:658.4 038 011
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Management information systems, Dashboard
- Chủ đề: Management information systems & Thương mại Điện tử
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: The book not only teaches how to design dashboards but also gives a deep understanding of the concepts—rooted in brain science - that explain the why behind the how. This revised edition offers six new chapters with sections that focus on fundamental considerations while assessing requirements, in-depth instruction in the design of bullet graphs and sparklines, and critical steps to follow during the design process. Examples of graphics and dashboards have been updated throughout, including additional samples of well-designed.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
- The business and information technologies (BIT) project : a global study of business practice
- Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing
- Phishing Dark Waters
- Big data @ work : dispelling the myths, uncovering the opportunities