- The marketing of library and information services 2
- Tác giả: Blaise Cronin
- Nhà xuất bản: Information House - London
- Năm xuất bản: 1992
- Số trang:603 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:32125
- ISBN:0851422780
- Mã Dewey:02.075
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:Tồn kho (03 Quang Trung)
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Marketing library; Library; Information services
- Chủ đề: Library--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: The purpose of this book is to illustrate how marketing can be applied to libraries and information service, both commercial and not for profit. It is aimed at students on library ad information science courses, entry level practitioners, and individuals individuals charged for the first time with producing a marketing plan, or carrying out market research for their unit or institution,.
Sách cùng chuyên ngành
- The big sort : why the clustering of like-minded American is tearing us apart
- The newspaper designer's handbook : 5th ed.
- Cuộc chiến thương hiệu - Sáng tạo hay chịu chết?: Thái độ, chiêu trò, tin đồn, danh tiếng, thông điệp
- Những ngòi bút lửa : tuyển tập những bài " Thời sự & Suy nghĩ" đã đăng trên Tuổi trẻ
- Giáo trình các thể loại báo chí thông tấn