
- The marketing of library and information services 2
- Tác giả: Blaise Cronin
- Nhà xuất bản: Information House - London
- Năm xuất bản: 1992
- Số trang:603 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:32125
- ISBN:0851422780
- Mã Dewey:02.075
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:Tồn kho (03 Quang Trung)
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Marketing library; Library; Information services
- Chủ đề: Library--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: The purpose of this book is to illustrate how marketing can be applied to libraries and information service, both commercial and not for profit. It is aimed at students on library ad information science courses, entry level practitioners, and individuals individuals charged for the first time with producing a marketing plan, or carrying out market research for their unit or institution,.
Sách cùng chuyên ngành
- World history : từ thế giới cổ đại đến thời đại thông tin : tái bản lần 3
- World religions : khám phá và lý giải các tôn giáo trên thế giới : tái bản lần 3
- How the brain works : the concepts visually explained
- Thế chiến II : khái lược những tư tưởng lớn = World war II
- Nữ quyền : khái lược những tư tưởng lớn = Feminism