CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Hotel front office simulation: A workbook and software package
  • Tác giả: Sheryl F. Kline, William Sullivan
  • Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - New York
  • Năm xuất bản: 2003
  • Số trang:144 p.
  • Kích thước:27 cm
  • Số đăng ký cá biệt:30144
  • ISBN:9780471203315
  • Mã Dewey:647.94
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Hotel front office, Hotel management
  • Chủ đề: Hotel management--Handbooks, manuals,etc & Hotel front office personnel--Handbooks, manuals,etc
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: Offering a direct, experience-based approach to learning hotel front office operations. An extremely practical and easy-to-use learning tool, it works equally well on its own or in conjunction with virtually any front office operations or hotel management textbook. As an invaluable source of virtual on-the-job training, it is an outstanding resource to help prepare students to meet the fast-paced challenges of a hotel front office. It covers to aking, changing, and canceling reservations (for individuals and groups), Checking in/registering walk-ins and guests with reservations, Handling posting and folio management.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề