
- Số trang:223 p.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:29827
- ISBN:978-90-8790-637-5
- Mã Dewey:371.36
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Engineering and mathematics
- Chủ đề: Project method in teaching
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Providing teachers with a framework guiding students' design, solving, or completion of ill-defined tasks. These tasks are well suited to our integrated approach because tasks typically require students to incorporate skills and knowledge from multiple domains rather than simply single school-based subjects. This book was designed for middle and secondary teachers who want to improve engagement and provide contextualized learning for their students. However, the nature and scope of the content covered in the 13 chapters are appropriate for engaging preservice teachers in thinking collaboratively and focusing on integrating the content as well as for advanced graduate methods courses.
Sách cùng chuyên ngành
- Quán văn : sáng tác - tư liệu - nghiên cứu văn học : tập 45 : thà như giọt mưa
- Quán văn : sáng tác - tư liệu - nghiên cứu văn học : tập 48 - Tháng 09 năm 2017 : ví dụ ta yêu thương
- Khái niệm văn hóa trong khoa học xã hội
- Ngôn ngữ truyện kiều từ góc nhìn văn hóa
- Văn học Hán Nôm miền Nam Trung Bộ : diệm mạo và đặc điểm : chuyên khảo