001
000005355
003
LDTU
020
$a0-596-00786-8
041
$aeng
082
$a658.4
100
$a Berkun, Scott
245
$aThe art of project management $cScott Berkun
260
$aUSA $bO’Reilly $c2005
300
$a374 p. $bimages $c22 cm
504
$a Index: p. 361 - 374
520
$aChapter 1: A brief history of project management (and why you should care); Part I: Plans: Chapter 2: The truth about schedules, Chapter 3: How to figure out what to do, Chapter 4: Writing the good vision, Chapter 5: Where ideas come from, Chapter 6: What to do with ideas once you have them; Part II: Skills: Chapter 7: Writing good specifications, Chapter 8: How to make good decisions, Chapter 9: Communication and relationships, Chapter 10: How not to annoy people: process, email, and meetings, Chapter 11: What to do when things go wrong; Part III: Management: Chapter 12: Why leadership is based on trust, Chapter 13: How to make things happen, Chapter 14: Middle-game strategy, Chapter 15: End-game strategy, Chapter 16: Power and politics.
650
$aProject Management
653
$aProject management
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Mua
928
21055
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer