001
000005307
003
LDTU
020
$a978-0-07-340472-1
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aKerin, Roger A.
245
$aMarketing $cRoger A. Kerin, Steven W. Hartley, William Rudelius
250
$a9th ed.
260
$aBoston $bMcGraw-Hill $c2009
300
$a742 p. $bimages $c29 cm
504
$a Index: p. 709 - 742
520
$aPart 1: Initiating the marketing process; Part 2: Understanding buyers and markets; Part 3: Targeting marketing opportunities; Part 4: Satisfying marketing opportunities; Part 5: Managing the marketing process.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$aHartley, Steven W.
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Mua
928
20653
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future