001
000006950
003
LDTU
020
$a9781118836385
041
$aeng
082
$a658.4 012
100
$aSetili, Amanda
245
$aThe agility advantage $bHow to identify and act on opportunities in a fast-changing world $cAmanda Setili
260
$aNJ. $bJossey-Bass $c2014
300
$a241 p. $c27 cm.
500
$aGift of the Asia foundation not for re-sale
504
$a Index: p.227-241
520
$aIn the past, companies could pick a strategy and stick with it, maintaining a competitive edge for years. But today, companies surge ahead, fall behind, or even disappear in mere months. If you and your company are going to thrive for the long run, you need to continuously evolve, change, and stay a step ahead of your competition.
650
$aStrategic planning
Diffusion of innovations
653
$aStrategic planning
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Đinh Thị Thu Hồng
927
Tặng
928
40280
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation