001
000006929
003
LDTU
020
$a9781118602393
041
$aeng
082
$a650.071
245
$aDisrupt or be disrupted $bA blueprint for change in management education
260
$aSan. $bJossey-Bass $c2013
300
$a413 p. $c27 cm.
500
$aGift of the Asia foundation not for re-sale
504
$a Index: p.405-413
520
$a
Compiled by the Graduate Management Admission Council (GMAC) and with contributions by administrators and professors from the top global MBA programs, this book provides business school decision-makers with an evidence-based approach to improving the practice of graduate management education. The book is designed to help navigate the pressures and create revolutionary platforms that leverage a school's unique competitive advantage in a design distinctly tailored for today's business realities.
650
$aBusiness education
653
$aManagement
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Đinh Thị Thu Hồng
927
Tặng
928
40285
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation