001
000006929
003
LDTU
020
$a9781118602393
041
$aeng
082
$a650.071
245
$aDisrupt or be disrupted $bA blueprint for change in management education
260
$aSan. $bJossey-Bass $c2013
300
$a413 p. $c27 cm.
500
$aGift of the Asia foundation not for re-sale
504
$a Index: p.405-413
520
$a
Compiled by the Graduate Management Admission Council (GMAC) and with contributions by administrators and professors from the top global MBA programs, this book provides business school decision-makers with an evidence-based approach to improving the practice of graduate management education. The book is designed to help navigate the pressures and create revolutionary platforms that leverage a school's unique competitive advantage in a design distinctly tailored for today's business realities.
650
$aBusiness education
653
$aManagement
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Đinh Thị Thu Hồng
927
Tặng
928
40285
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation