001
000006127
003
LDTU
020
$a9781118356913
041
$aeng
082
$a658.8342
100
$aThomas, Bill
245
$aAnticipate $bKnowing What Customers Need Before They Do $cBill Thomas, Jeff Tobe
260
$aUSA $bWiley $c2013
300
$a218 p. $c21 cm
500
$aQuà tặng của VNBookDrive
504
$a Index: p.209-218
520
$aContents: Strategy: Creating and destroying customer value; Doing the right things for the wrong reasons; Not all customers are good customers; When customers speak who hears them; Input is vital but involvement multiplies the value; It takes two; Customer focus is a process, not an event; Culture, the soft stuff is the hard stuff; Leveraging your culture and value chain.
650
$aStrategic planning
653
$aStrategic planning
700
$aTobe, Jeff
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Đinh Thị Thu Hồng
927
Tặng
928
38484
Sách Chuyên ngành
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
- Tạo lập mô hình kinh doanh cá nhân : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 11
- Lãnh đạo giỏi phải biết tạo niềm vui : đổi mới tư duy quản trị trong thời đại 4.0 : tải bản lần thứ 2
Sách cùng chủ đề
- Mastering business for strategic communicators : insights and advice from the C-suite of leading brands
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Instructor's manual to accompany Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.