001
000005062
003
LDTU
020
$a0814471013
041
$aeng
082
$a658.8 02
100
$aLuther, William M.
245
$aThe marketing plan $bHow to prepare and implement it $cWilliam M. Luther
250
$a3rd ed.
260
$aNew York $bAmacom $c2001
300
$a318 p. $bimages $c27 cm
504
$a Index: p. 311 - 318
520
$aThe role of marketing within a business, decisions to be made before developing your marketing plan, developing your brand personality, developing your marketing plan, feedbeck - Using controls and market research to complete the loop.
650
$aMarketing
653
$aMarketing plan
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Photo
928
5531
Sách Chuyên ngành
- Chinh phục "Cá mập" : mọi điều bạn cần biết để gọi vốn thành công trong 6 tháng
- Hooked : how to build habit-forming products
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear