001
000006618
003
LDTU
020
$a032431664X
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aLamb, Charles W. $etác giả
245
$aEssentials of marketing $cCharles W. Lamb, Joe F. Hair, Carl McDaniel
250
$a5th edition
260
$aNew York $bSouth-Western College $c2005
300
$a544 p. $c29 cm
500
$aGift of VnbookDrive
504
$a Index: p.524 - 544
520
$aEssentials of marketing, 5th continues the tradition of providing comprehensive, up-to-the minute coverage of key marketing topics in a brief text. Essentials of marketing, 5th is ideal for those who wish to incorporate outside projects or readings into their course. Key principles are illustrated by hundreds of fresh, new examples, while the latest concepts and theories are covered in detail with numerous illustrations. Organized around the marketing mix, this thoroughly revised text features a comprehensive supplement package.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$aHair, Joe F. $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
36820
Sách Chuyên ngành
- Chinh phục "Cá mập" : mọi điều bạn cần biết để gọi vốn thành công trong 6 tháng
- Hooked : how to build habit-forming products
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear