001
000007111
003
LDTU
020
$a9780132390026
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aKotler, Philip
245
$aPrinciples of marketing $cPhilip Kotler, Gary Armstrong
260
$aNew York $bPrentice Hall $c2008
300
$a599 p. $c30 cm
500
$aGift of VNBookdrive
520
$aThe basis of the central principle; Analysis of the view of the market, customer, market information, product, pricing, advertising, distribution of industrial markets, international markets, strategy and planning.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$aArmstrong, Gary
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Đinh Thị Thu Hồng
927
Tặng
928
38029
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future