001
000005371
003
LDTU
020
$a0070275521
041
$aeng
082
$a658.575
100
$aCrawford, C. Merle
245
$aNew products management $cC. Merle Crawford, C. Anthony Di Benedetto
250
$a6th ed.
260
$aBoston $bMcGraw-Hill $c2000
300
$a534 p. $c24 cm
504
$a Index: p. 517 - 534
520
$aPart 1: Overview and opportunity identification/selection; Part 2: Concept generation; Part 3: Concept/project evaluation; Part 4: Development; Part 5: Launch.
650
$aProduction management
653
$aProducts management
700
$aBenedetto, C. Anthony Di
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Mua
928
5630
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation