001
000006636
003
LDTU
020
$a9780749474171
041
$aeng
082
$a658.83
100
$aGrigsby, Mike $etác giả
245
$aMarketing analytics $bA practical guide to real marketing science $cMike Grigsby
260
$aLondon $bKoganpage $c2015
300
$a232 p. $c23 cm
504
$a Index: p.229 - 232
520
$aPart I: Overview; Part II: Dependent variable techniques; Part III: Inter-relationship techniques.
650
$aMarketing
653
$aMarketing analytics
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Mua
928
35677
Sách Chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Marketing du kích remix : marketing du kích cho doanh nghiệp từ A đến Z
- Thuật marketing = Marketing