001
000005301
003
LDTU
020
$a9780073404813
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aPerreault, William D.
245
$aEssentials of marketing $b A marketing strategy planning approach $cWilliam D. Perreault, Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy
250
$a12th ed.
260
$aUSA $bMcGraw-Hill/Irwin $c2010
300
$a691 p. $bimages $c28 cm
504
$a Index: P.649 - 691
520
$a1. Marketing’s value to consumers, firms and society; 2. Marketing strategy planning; 3. Evaluating opportunities in the changing marketing environment; 4. Focusing marketing strategy with segmentation and positioning; 5. Final consumers and their buying behavior; 6. Business and organizational customers and their buying behavio...
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$aCannon, Joseph P.
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Tặng
928
32390
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future