001
000005309
003
LDTU
020
$a9780073381060
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aKerin, Roger
245
$aMarketing $bThe core $cRoger Kerin, Steven Hartley, William Rudelius
250
$a3rd ed.
260
$aBoston $bMcGraw-Hill/Irwin $c2009
300
$a512 p. $bimages $c30 cm
500
$aDonation with love from VCDS in New York, USA
504
$a Index: p.480 - 493
520
$aIncluding four parts such as Initiating the marketing process; Understanding buyers and marketing opportunities; Satisfying marketing opportunities.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$aHartley, Steven
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Tặng
928
30506
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future