001
000005309
003
LDTU
020
$a9780073381060
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aKerin, Roger
245
$aMarketing $bThe core $cRoger Kerin, Steven Hartley, William Rudelius
250
$a3rd ed.
260
$aBoston $bMcGraw-Hill/Irwin $c2009
300
$a512 p. $bimages $c30 cm
500
$aDonation with love from VCDS in New York, USA
504
$a Index: p.480 - 493
520
$aIncluding four parts such as Initiating the marketing process; Understanding buyers and marketing opportunities; Satisfying marketing opportunities.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$aHartley, Steven
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Tặng
928
30506
Sách Chuyên ngành
- Chinh phục "Cá mập" : mọi điều bạn cần biết để gọi vốn thành công trong 6 tháng
- Hooked : how to build habit-forming products
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear