CSDL SÁCH

Khoa Quản Trị Kinh Doanh

Duyệt theo:
.jpg

Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng

Tác giả: Alison Theaker, Heather Yaxley

Giới thiệu chung về nghề quan hệ công chúng. Hướng dẫn lập kế hoạch quan hệ công chúng và tìm hiểu tâm lý công chúng, triển khai chiến dịch quan hệ công chúng. Phân tích cách thức truyền thông doanh nghiệp và trình bày chi tiết sự tham gia của các bên liên quan.

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000

Tác giả: Penelope Francks, Janet Hunter

This book explores the rise of consumerism and the expanding variety of goods available in Japan. Japan is placed within the comparative context of the 'consumer revolution' in Europe and North America, contributing to the analysis of the ways in which consumption and everyday life change in the ...

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Flourishing : a frank conversation about sustainability

Tác giả: John Ehrenfeld, Andrew J. Hoffman

Part I. Clarifying the issue. Part II. Living with a different stor. Part III. Looking to the future.

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

The sustainable MBA : the manager's guide to green business

Tác giả: Giselle Weybrecht

Part 1: Setting the scene. Part 2: The core topics. Part 3. Tools. Part 4: Wrapping it all up.

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Leading change toward sustainability : a change-management guide for business, government and civil society

Tác giả: Bob Doppelt

Part I: Why some organisations succeed and others fail. Part II: The wheel of change toward sustainability.

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1