CSDL SÁCH

Khoa Quản Trị Kinh Doanh

Duyệt theo:
.jpg

Tăng cường khai thác cơ hội phát triển thương mại của Việt Nam trong cộng đồng kinh tế ASEAN đến năm 2025

Tác giả: Phạm Văn Kiện, Phạm Hồng Tú

Khái quát về cộng đồng kinh tế ASEAN (AEC) và cơ hội phát triển thương mại của Việt Nam. Nêu thực trạng khai thác cơ hội phát triển thương mại của Việt Nam trong bối cảnh thành lập AEC. Đề xuất giải pháp chủ yếu nhằm khai thác cơ hội phát triển thương mại của Việt Nam giai đoạn 2021-2025.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 2
  • Đang rỗi: 2
.jpg

Foundations of decision analysis : global edition

Tác giả: Ali Abbas, Ronald Howard

The book treats decision making as an evolutionary process from a scientific standpoint. Strategic decision-making analysis is presented as a tool to help students understand, discuss, and settle on important life choices. Through this text, students will understand the specific thought process ...

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Co-Active coaching : the proven framework for transformative conversations at work and in life : 4th ed.

Part 1. Co-Active fundamentals. Part 2. Co-Active contexts. Part 3. Co-Active principles. Part 4. Integration and vision.

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 3
  • Đang rỗi: 3
.jpg

Arguments & arguing : the products and process of human decision making : 4th ed.

Tác giả: Thomas A. Hollihan, Kevin T. Baaske

The book focuses on narrative—argument as a story backed by evidence to evaluate courses of action or to resolve conflicts. A chapter on visual argumentation highlights the power of visual elements in arguments. Effective arguing requires a sensitivity to the demands of different argumentative ...

  • Phiên bản: 4th ed.
  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.

Tác giả: Phil Barden, Rory Sutherland

A groundbreaking exploration of purchasing behaviour and its essential role in smarter marketing practices to benefit your organization. If you understand why people buy, you are already one step ahead in reaching out to them effectively with your products and services. Decoded: The Science Behind ...

  • Phiên bản: 2nd ed.
  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5