CSDL SÁCH

Khoa Quản Trị Kinh Doanh

Duyệt theo:
.jpg

The small business online marketing handbook : converting online conversations to offline sales

Tác giả: Annie Tsai

The Small Business Online Marketing Handbook can help small businesses thrive in the Internet economy. Learn how to get offline businesses online through customer relationships, email marketing, social marketing, and building your reputation.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

Engagement marketing : how small business wins in a socially connected world

Tác giả: Gail F. Goodman

Learn how to create customer experiences that increase positive customer reviews and endorsements. Get practical advice on how to entice people to join your social networks and run engagement campaigns that increase visibility—and endorsements—for your business. Understand why engagement is so ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 4
  • Đang rỗi: 4

Cẩm nang nhà quản lý doanh nghiệp

Tác giả: Quốc Hùng

Chương 1: Quản lý và lãnh đạo; Chương 2: Kỹ năng giao tiếp; Chương 3: Quản trị nhân lực; Chương 4: Chiến lược kinh doanh; Chương 5: Quản lý tài chính; Chương 6: Quản lý quỹ đầu tư; Chương 7: Quản trị thông tin; Chương 8: Quản lý hàng hóa.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1

Chiến lược quản lý nhãn hiệu

Tác giả: MBA. Thanh Hoa

Bao gồm ba phần: Phần 1: Hiểu biết về nhãn hiệu; Phần 2: Quản lý nhãn hiệu; Phần 3: Đánh giá nhãn hiệu.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

The five practices of exemplary leadership

Tác giả: James M Kouzes; Barry Z Posner

It provides a concise overview of Kouzes and Posner's model and overall thoughts on leadership.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1