
- The metacognitive student : how to teach academic, social, and emotional intelligence in every content area
- Tác giả: Richard K. Cohen, Deanne Kildare Opatosky, James Savage
- Nhà xuất bản: Solution Tree Press - Bloomington
- Năm xuất bản: 2021
- Số trang:238 p.
- Kích thước:28 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53292
- ISBN:9781951075033
- Mã Dewey:370.1534
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:3/5
- Từ khóa:Emotional intelligence, Metacognition in children
- Chủ đề: Emotional intelligence & Reading comprehension--Study and teaching & Learning methods
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: It exists--and it's simple, straightforward, and practical. In this results-focused resource, the authors dive deep into the what and how of structured SELf-questioning. Begin using this powerful academic and socioemotional approach in your own classroom to develop students into thriving thinkers who are confident, healthy, adaptive, and resilient.
Sách cùng chuyên ngành
- Quán văn : sáng tác - tư liệu - nghiên cứu văn học : tập 45 : thà như giọt mưa
- Quán văn : sáng tác - tư liệu - nghiên cứu văn học : tập 48 - Tháng 09 năm 2017 : ví dụ ta yêu thương
- Khái niệm văn hóa trong khoa học xã hội
- Ngôn ngữ truyện kiều từ góc nhìn văn hóa
- Văn học Hán Nôm miền Nam Trung Bộ : diệm mạo và đặc điểm : chuyên khảo
Sách cùng chủ đề
- Best practices in engaging online learners through active and experiential learning strategies : 2nd ed.
- Understanding how we learn : a visual guide
- Experiential learning : a handbook for education, training and coaching
- Not yet... and that's ok : how productive struggle fosters student learning
- Clearing the path for developing learners : essential literacy skills to support achievement in every content area