- Unreal engine lighting and rendering essentials : learn the principles of lighting and rendering in Unreal Engine
- Tác giả: Muhammad A. Moniem
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:216 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53154
- ISBN:9781785289064
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
- Từ khóa:Computer games programming, rendering (Computer graphics), computer graphics
- Chủ đề: Computer graphics & Computer games--Programming & Rendering (Computer graphics)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: This book provides you with the skills required to apply a high level of visual appeal to your games without compromising on performance.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Physically based rendering : from theory to implementation : 4th ed.
- Fundamentals of computer graphics : 5th ed.
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game