
- OpenGL 4 shading language cookbook : build high-quality, real-time 3D graphics with OpenGL 4. 6, GLSL 4. 6 and C++17
- Tác giả: David Wolff
- Phiên bản:3rd ed.
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2023
- Số trang:453 p.
- Kích thước:23 cm.
- Số đăng ký cá biệt:52976
- ISBN:9781789342253
- Mã Dewey:006.66
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/3
- Từ khóa:Computer graphics, OpenGL, computers programming languages C, rendering (Computer graphics)
- Chủ đề: Computer graphics & OpenGL & C (Computer program language) & Rendering (Computer graphics)
- Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
- Tóm tắt: OpenGL 4 Shading Language Cookbook covers easy-to-follow recipes that first walk you through the theory and background behind each technique, and then proceed to showcase and explain the GLSL and OpenGL code needed to implement it.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- The book of Inkscape : 2nd ed. : the definitive guide to the graphics editor
- Storytelling with data : a data visualization guide for business professionals
- GPU pro 360 guide to mobile devices
- GPU gems 3 : programming techniques for high-performance graphics and general-purpose computation
- GPU gems 2 : programming techniques for high-performance graphics and general-purpose computation