- OpenGL 4 shading language cookbook : build high-quality, real-time 3D graphics with OpenGL 4. 6, GLSL 4. 6 and C++17
- Tác giả: David Wolff
- Phiên bản:3rd ed.
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2023
- Số trang:453 p.
- Kích thước:23 cm.
- Số đăng ký cá biệt:52976
- ISBN:9781789342253
- Mã Dewey:006.66
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/3
- Từ khóa:Computer graphics, OpenGL, computers programming languages C, rendering (Computer graphics)
- Chủ đề: Computer graphics & OpenGL & C (Computer program language) & Rendering (Computer graphics)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: OpenGL 4 Shading Language Cookbook covers easy-to-follow recipes that first walk you through the theory and background behind each technique, and then proceed to showcase and explain the GLSL and OpenGL code needed to implement it.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Mathematics for game programming and computer graphics : explore the essential mathematics for creating, rendering, and manipulating 3D virtual environments
- Squeaky clean topology in Blender : create accurate deformations and optimized geometry for characters and hard surface models
- Computer graphics programming in OpenGL with C++ (kèm CD)
- Computer graphics programming in OpenGL with C++ (kèm CD)
- Practical game design : learn the art of game design through applicable skills and cutting-edge insights