- Shading, lighting, and rendering with Blender's EEVEE : learn how to create and iterate amazing concept art using a real-time rendering engine
- Tác giả: Sammie Crowder
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2022
- Số trang:354 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:52456
- ISBN:9781803230962
- Mã Dewey:006.6869
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Computer animation, Computer graphics, Blender
- Chủ đề: Computer graphics & Computer animation & Blender (Computer file)
- Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
- Tóm tắt: Section 1: Configuring in EEVEE. Section 2: Real-Time Rendering. Section 3: Advanced Features.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Mathematics for game programming and computer graphics : explore the essential mathematics for creating, rendering, and manipulating 3D virtual environments
- Squeaky clean topology in Blender : create accurate deformations and optimized geometry for characters and hard surface models
- Squeaky clean topology in Blender : create accurate deformations and optimized geometry for characters and hard surface models
- Computer graphics programming in OpenGL with C++ (kèm CD)
- Practical game design : learn the art of game design through applicable skills and cutting-edge insights