- Games, simulations, and playful learning in business education
- Tác giả: Caroline Elliott, John Guest, Elinor Vettraino
- Nhà xuất bản: Edward Elgar - United States of America
- Năm xuất bản: 2021
- Số trang:244 p.
- Kích thước:26 cm.
- Số đăng ký cá biệt:50461
- ISBN:9781800372696
- Mã Dewey:650.071
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:0/1
- Từ khóa:Business education
- Chủ đề: Business education & Giáo dục Đại học
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: This is a delightful book. Drawing on the contributors’ experiences and expertise, it addresses a wide range of topics relating to game-based learning in the modern business school. From the design and build of simulations through to the evaluation of experiential learning, every chapter offers real insight and a sense of what it is like for the educator to adopt these methods, warts and all! The practical advice and illustrations regarding the embedding of simulations and games in the curriculum is intensely valuable, not just to those experimenting with such techniques for the first time, but also for those who have been using such approaches for some time. The evaluations and reflections of the authors here provide a deep, personable and engaging insight into such techniques.’
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Tinh thần Đại học
- Buổi sáng diệu kỳ dành cho sinh viên : 6 bước chào ngày mới để biến đại học thành năm tháng thanh xuân rực rỡ nhất
- Learning by doing : a comprehensive guide to simulations, computer games, and pedagogy in e-learning and other educational experiences
- Business simulations, games and experiential learning in international business education
- International business