- Learning by doing : a comprehensive guide to simulations, computer games, and pedagogy in e-learning and other educational experiences
- Tác giả: Clark Aldrich
- Nhà xuất bản: John Wiley & Son - United States of America
- Năm xuất bản: 2005
- Số trang:351 p.
- Kích thước:26 cm.
- Số đăng ký cá biệt:50460
- ISBN:978-0787977351
- Mã Dewey:371.397
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:0/1
- Từ khóa:Computer games, educational experiences
- Chủ đề: Computer games--Design & Giáo dục Đại học
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: Designed for learning professionals and drawing on both game creators and instructional designers, Learning by Doing explains how to select, research, build, sell, deploy, and measure the right type of educational simulation for the right situation. It covers simple approaches that use basic or no technology through projects on the scale of computer games and flight simulators. The book role models content as well, written accessibly with humor, precision, interactivity, and lots of pictures. Many will also find it a useful tool to improve communication between themselves and their customers, employees, sponsors, and colleagues. As John Coné, former chief learning officer of Dell Computers, suggests, “Anyone who wants to lead or even succeed in our profession would do well to read this book.
Sách cùng chuyên ngành
- The newspaper designer's handbook : 5th ed.
- Cuộc chiến thương hiệu - Sáng tạo hay chịu chết?: Thái độ, chiêu trò, tin đồn, danh tiếng, thông điệp
- Những ngòi bút lửa : tuyển tập những bài " Thời sự & Suy nghĩ" đã đăng trên Tuổi trẻ
- Giáo trình các thể loại báo chí thông tấn
- Giáo trình các thể loại báo chí chính luận - nghệ thuật
Sách cùng chủ đề
- Tinh thần Đại học
- Godot 4 game development projects : build five cross-platform 2D and 3D games using one of the most powerful open source game engines
- Mastering game design with unity 2021 : immersive workflows, visual scripting, physics engine, gameobjects, player progression, publishing, and a lot more
- Unity game development cookbook : essentials for every game
- Practical game design : learn the art of game design through applicable skills and cutting-edge insights