
- English for customer care
- Tác giả: Rosemary Richey
- Nhà xuất bản: Oxford - New York
- Năm xuất bản: 2007
- Số trang:80 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:23798
- Mã Dewey:428.3 071
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
- Từ khóa:English, customer
- Chủ đề: English--Customer
- Chuyên ngành: Khoa Tiếng Anh
- Tóm tắt: It is the ideal quick course for customer care professionals who need to communicate effectively with their customers in English, whether in person, over the phone, or in writing. It can be used to supplement a regular coursebook, on its own, as a stand-alone intensive specialist course of for self-study.
Sách cùng chuyên ngành
- Voices beginner A1 : student's book with online and student's ebook
- Voices elementary A2 : student's book with the spark platform
- Voices intermediate B1 : student's book with the spark platform
- Voices pre-intermediate A2/B1 : student's book with the spark platform
- Efficient and flexible reading : 8th ed.