- Confidence : HBR emotional intelligence series
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2019
- Số trang:162 p.
- Kích thước:18 cm
- Số đăng ký cá biệt:47583
- ISBN:9781633696648
- Mã Dewey:155.2
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Self-confidence, emotional intelligence
- Chủ đề: Success in business--Psychological aspects & Self-confidence
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: This book explains how you can use emotional intelligence to become more confident at work. You'll learn how to correct what is holding you back, how to overcome imposter syndrome, and when feeling too self-assured can actually backfire.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/306510
Sách cùng chuyên ngành
- The big sort : why the clustering of like-minded American is tearing us apart
- The newspaper designer's handbook : 5th ed.
- Cuộc chiến thương hiệu - Sáng tạo hay chịu chết?: Thái độ, chiêu trò, tin đồn, danh tiếng, thông điệp
- Những ngòi bút lửa : tuyển tập những bài " Thời sự & Suy nghĩ" đã đăng trên Tuổi trẻ
- Giáo trình các thể loại báo chí thông tấn
Sách cùng chủ đề
- Systems analysis and design : 5th ed.
- Incident response & computer forensics : 3rd ed.
- Computer organization and architecture : tenth edition : global edition
- Computer organization and architecture : designing for performance : 10th ed.
- Computer organization and architecture : designing for performance : 9th ed.