- Purpose, meaning, and passion : HBR emotional intelligence series
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2018
- Số trang:174 p.
- Kích thước:18 cm
- Số đăng ký cá biệt:47586
- ISBN:9781633696273
- Mã Dewey:158.7
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:4/5
- Từ khóa:Psychological aspects, Job satisfaction
- Chủ đề: Work--Psychological aspects
- Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
- Tóm tắt: This collection of articles includes "Finding Meaning at Work, Even When Your Job Is Dull," by Morten Hansen and Dacher Keltner; "What to Do When Your Heart Isn't in Your Work Anymore," by Andy Molinsky; "You Don’t Find Your Purpose--You Build It," by John Coleman; "How to Find Meaning in a Job That Isn't Your True Calling," by Emily Esfahani Smith; "You're Never Done Finding Purpose at Work," by Dan Pontefract; "From Purpose to Impact," by Nick Craig and Scott A. Snook; "Five Questions to Help Your Employees Find Their Inner Purpose," by Kristi Hedges; "How to Make Work More Meaningful for Your Team," by Lewis Garrad and Tomas Chamorro-Premuzic; "The Power of Small Wins," by Teresa M. Amabile and Steven J. Kramer; and "The Founder of TOMS on Reimagining the Company's Mission," by Blake Mycoskie.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/306502
Sách cùng chuyên ngành
- The big sort : why the clustering of like-minded American is tearing us apart
- The newspaper designer's handbook : 5th ed.
- Cuộc chiến thương hiệu - Sáng tạo hay chịu chết?: Thái độ, chiêu trò, tin đồn, danh tiếng, thông điệp
- Những ngòi bút lửa : tuyển tập những bài " Thời sự & Suy nghĩ" đã đăng trên Tuổi trẻ
- Giáo trình các thể loại báo chí thông tấn