
- Influence and Persuasion : HBR Emotional Intelligence Series
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2018
- Số trang:138 p.
- Số đăng ký cá biệt:47578
- ISBN:9781633693937
- Mã Dewey:303.342
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
- Từ khóa:Persuasion, psychology, psychological aspects
- Chủ đề: Psychological aspects & Quản trị Nhân lực
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Changing hearts is an important part of changing minds. Research shows that appealing to human emotion can help you make your case and build your authority as a leader. This book highlights that research and shows you how to act on it, presenting both comprehensive frameworks for developing influence and small, simple tactics you can use to convince others every day.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/306511
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- The chaos machine : the inside story of how social media rewired our minds and our world
- I am a strange loop
- Đừng làm việc chăm chỉ, hãy làm việc thông minh
- Tưởng tượng để đón đầu : can đảm, sáng tạo và sức mạnh của sự thay đổi = Imagine it forward : courage, creativity, and the power of change
- Lãnh đạo theo giá trị = Becoming the best