CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Managerial economics: Foundations of business analysis and strategy : 10th ed.
  • Tác giả: Thomas, Christopher R, S. Charles Maurice
  • Nhà xuất bản: McGraw Hill - New York
  • Năm xuất bản: 2010
  • Số trang:747 p
  • Kích thước:24 cm
  • Số đăng ký cá biệt:22654
  • ISBN:978-0-07-122120-7
  • Mã Dewey:658.15
  • Đơn giá:664000
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Managerial economics
  • Chủ đề: Managerial--Economics & Đầu tư Tài chính
  • Chuyên ngành: Khoa Kinh tế - Tài chính
  • Tóm tắt: This book is designed to be one of the most accessible books in managerial economics from which to teach and learn because of its clarity of presentation and strong end of chapter problems. and applies the most useful concepts for business decision making and strategic planning.Presenting contents such as some preliminaries, demand analysis, production and cost analysis, profit maximization in various market structures, advanced topics in managerial economics.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/87912
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề