CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Logolounge 4 : 2000 international identities by leading designers
  • Tác giả: Catharine Fishel, Bill Gardner
  • Nhà xuất bản: Rockport - America
  • Năm xuất bản: 2008
  • Số trang:191 p.
  • Kích thước:27 cm
  • Số đăng ký cá biệt:22522
  • ISBN:978-1-59253-580-4
  • Mã Dewey:741.6
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:International identities
  • Chủ đề: Corporate image--Catalogs & logos--Catalogs
  • Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
  • Tóm tắt: The mini edition of the fourth LogoLounge series provides 2,000 logos from designers worldwide. This book, like the previous titles in the series, is compiled in association with LogoLounge.com, a website that was launched by Bill Gardner in 2002. The first portion of the book profiles 10 top designers recent work in the area of logo design; the second part of the book contains almost 2,000 logos organized by logo design (typography, people, mythology, nature, sports, etc.).
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề