CSDL sách

Trở về
.jpg
  • The social network business plan : 18 strategies that will create great wealth
  • Tác giả: David Silver
  • Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - New York
  • Năm xuất bản: 2009
  • Số trang:191 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:40344
  • ISBN:9780470419830
  • Mã Dewey:658.401
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
  • Từ khóa:Business planning, social networks
  • Chủ đề: Business planning & Thương mại Điện tử
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: In The Social Network Business Plan, social network expert, David Silver presents and explains 18 cutting-edge methods to create revenue for social network websites--none of which are advertising. He also predicts the demise of seemingly successful online communities such as MySpace and Facebook that rely on advertising as non-sustainable modalities. Silver describes and explains that in the future new products and services will be introduced, talked about, rated, reviewed and recommended - or killed - by online communities.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/309586
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề