CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Exit, voice, and loyalty : responses to decline in firms, organizations, and states
  • Tác giả: Albert O. Hirschman
  • Nhà xuất bản: Harvard University - London
  • Năm xuất bản: 1970
  • Số trang:176 p.
  • Kích thước:27 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:37115
  • ISBN: 978-0674276604
  • Mã Dewey:302.35
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:Tồn kho (03 Quang Trung)
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Economic, development
  • Chủ đề: Economic development--Evaluation
  • Chuyên ngành: Khoa Khoa học Xã Hội & Nhân Văn
  • Tóm tắt: An innovator in contemporary thought on economic and political development looks here at decline rather than growth. Albert O. Hirschman makes a basic distinction between alternative ways of reacting to deterioration in business firms and, in general, to dissatisfaction with organizations: one, “exit,” is for the member to quit the organization or for the customer to switch to the competing product, and the other, “voice,” is for members or customers to agitate and exert influence for change “from within”...
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề