- Product design and development
- Tác giả: Karl T. Ulrich, Steven D. Eppinger
- Nhà xuất bản: Mc Graw-Hill - New York
- Năm xuất bản: 1995
- Số trang:289 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:37997
- ISBN:9780070658110
- Mã Dewey:658.575
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Industrial engineering, production management, industrial engineering, new products
- Chủ đề: Industrial management & Product management & Industrial engineering
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Covering contemporary design and development issues, such as identifying customer needs, design for manufacturing, prototyping and industrial design, this text presents a set of step-by-step product development methodologies aimed at bringing together the marketing, design and manufacturing functions of an enterprise.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Managing business process flows : principles of operations management : 3rd ed.
- The agile marketer : turning customer experience into your competitive advantage
- Leading the Starbucks way : 5 principles for connecting with your customers, your products and your people
- Operations management : 9th ed. (kèm 4 CD)
- Operations management : 9th ed. (kèm CD)