- Learning Unity Physics
- Tác giả: K. Aava Rani
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2014
- Số trang:112 p.
- Kích thước:22 cm
- Số đăng ký cá biệt:35450
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:0/1
- Từ khóa:Unity Physics, Computer game
- Chủ đề: Computer game--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: It provides a detailed description on the uses of Physics material in Unity3D and how we can use different colliders for interaction. The book also focuses on Rigidbodies and Joints, its types and properties.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/290867
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game
- Unreal Engine from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game with unreal engine
- Unreal Engine from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to your first game with Unreal Engine
- Unity from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to creating your first game
- Unity from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game