- Game Character Creation with Blender and Unity
- Tác giả: Chris Totten
- Nhà xuất bản: Sybex - Canada
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:292 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:35453
- ISBN:9781118172728
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:0/1
- Từ khóa:Computer game, Unity
- Chủ đề: Computer game--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: This book teaches game creators how to create usable, realistic game assets using the power of an open-source 3D application and a free game engine. It presents a step-by-step approach to modeling, texturing, and animating a character using the popular Blender software, with emphasis on low polygon modeling and an eye for using sculpting and textures, and demonstrates how to bring the character into the Unity game engine.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game
- Unreal Engine from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game with unreal engine
- Unreal Engine from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to your first game with Unreal Engine
- Unity from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to creating your first game
- Unity from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game