- Practical game development with unity and blender: 1st ed.
- Tác giả: Alan Thorn
- Nhà xuất bản: Cengage Learning - Australia
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:334 p.
- Kích thước:22 cm
- Số đăng ký cá biệt:35461
- ISBN:978-1305074705
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:0/1
- Từ khóa:Computer game, Unity
- Chủ đề: Computer game--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: This book guides you through the full process of game creation, with concrete instruction and tangible examples (including project and asset files, available on the book's companion website).
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game
- Unreal Engine from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game with unreal engine
- Unreal Engine from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to your first game with Unreal Engine
- Unity from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to creating your first game
- Unity from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game