
- Casual game design : designing play for the gamer in all of us
- Tác giả: Gregory Trefry
- Nhà xuất bản: Elsevier - United States of America
- Năm xuất bản: 2010
- Số trang:245 p.
- Kích thước:22 cm
- Số đăng ký cá biệt:34297
- ISBN:9780123749536
- Mã Dewey:794.81536
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Game design
- Chủ đề: Game design
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: By simplifying gameplay and providing quick but intense blasts of engaging play, casual games have drawn in huge new audiences of players. It presents 12 chapters with contents: whats is casual gaming, the game mechanic at work, matching, sorting, seeking, managing,...
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/294304
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Designing and evaluating games and simulations : a process approach
- Minecraft for dummies
- The Animator's Survival Kit : a manual of methods, principles and formulas for classical, computer, games, stop motion and internet animators
- Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#: 1 edition
- Unity shaders and effects cookbook