
- Theory of fun for game design: 2nd ed.
- Tác giả: Raph Koster
- Nhà xuất bản: O'Reilly Media - United States of America
- Năm xuất bản: 2014
- Số trang:279 p.
- Kích thước:22 cm
- Số đăng ký cá biệt:34262
- ISBN:9781449363215
- Mã Dewey:794.815 262
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Game design
- Chủ đề: Game design
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: It takes you deep into the influences that underlie modern video games, and examines the elements they share with traditional games such as checkers.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Designing and evaluating games and simulations : a process approach
- Minecraft for dummies
- The Animator's Survival Kit : a manual of methods, principles and formulas for classical, computer, games, stop motion and internet animators
- Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#: 1 edition
- Unity shaders and effects cookbook