
- Theory of fun for game design: 2nd ed.
- Tác giả: Raph Koster
- Nhà xuất bản: O'Reilly Media - United States of America
- Năm xuất bản: 2014
- Số trang:279 p.
- Kích thước:22 cm
- Số đăng ký cá biệt:34262
- ISBN:9781449363215
- Mã Dewey:794.815 262
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Game design
- Chủ đề: Game design
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: It takes you deep into the influences that underlie modern video games, and examines the elements they share with traditional games such as checkers.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/337060
Sách cùng chuyên ngành
- The ethical algorithm : the science of socially aware algorithm design
- Storytelling with data : a data visualization guide for business professionals
- Our final invention : artificial intelligence and the end of the human era
- AI business strategies : leveraging artificial intelligence as a competitive advantage
- Machine learning in the aws cloud : add intelligence to applications with amazon sagemaker and amazon rekognition