- Selling destinations : geography for the travel professional
- Tác giả: Marc Mancini
- Nhà xuất bản: South-Western Publishinge - United States of America
- Năm xuất bản: 1992
- Số trang:485 p.
- Kích thước:28 cm
- Số đăng ký cá biệt:32184
- ISBN:0538704020
- Mã Dewey:338.4791
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Tourist trade; Geography
- Chủ đề: Tourist trade & Geography
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: This best-selling book explores the world’s leading centers of tourism and shows how a realistic knowledge of destinations can translate into travel career success. This text has been updated to reflect changes in professional and government policy, and an overall change in focus from travel agents to employees in all sectors of the travel industry. With an increased number of maps and photos, and a new and more appealing interior design; Students, trainees, and working professionals will find this book to be an invaluable reference tool.
Sách cùng chuyên ngành