- Introduction to 3D game programming with DirectX 11
- Tác giả: Frank D. Luna
- Nhà xuất bản: Mercury Learning and Information - Boston
- Năm xuất bản: 2012
- Số trang:864 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:31514
- ISBN:9781936420223
- Mã Dewey:005.1
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:DirectX; Computer games; Programming
- Chủ đề: Computer game--Programming & DirectX
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: The book is divided into three main parts: basic mathematical tools, fundamental tasks in Direct3D, and techniques and special effects. It includes new Direct3D 11 features such as hardware tessellation and the compute shader, and covers advanced rendering techniques such as ambient occlusion, normal and displacement mapping, shadow rendering, particle systems, and character animation. Includes a companion DVD with code and figures.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/47670
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game
- Unreal Engine from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game with unreal engine
- Unreal Engine from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to your first game with Unreal Engine
- Unity from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to creating your first game
- Unity from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game